donderdag 6 februari 2014

Een ATC

Een wat? Een ATC is een Artist Trading Card. Een klein kaartje van 6.5 bij 9 cm. Ik had er nog nooit een gemaakt, maar nu kreeg ik die opdracht bij een wedstrijd.

 
De opdracht is om een tekst te gebruiken met huis, maar er mocht geen afbeelding van een huis op je kaartje komen. Ook geen bloemen.
 
Een stukje whisper white heb ik met 4 kleuren blauw gesponst tot ik een mooie blauwe lucht kreeg. Daarna heb ik de aarde met old olive gesponst met een ronde mal van papier.

 
De gele achtergrond is van de washitape uit de gingham garden serie (blz. 171) en de zilveren sterrenhemel is gestempeld en geƫmbost met zilver embossingpoeder.
 
 
Is de tekst nu gemakkelijker te lezen :-)
 
 
Voor een allereerste ATC vind ik hem goed gelukt.
 
Groetjes, Linda de Bruin


1 opmerking: