maandag 3 juni 2013

Best of flowers

Wat veel nieuws de laatste dagen. De retired-lijsten met producten, die niet meer in de nieuwe catalogus komen en dus nog maar tot 1 juli te koop zijn. Op aanstaande zondag 9 juni maak ik nog een verzamelbestelling, dus als er nog iets op je verlanglijstje staat...
Via de mail heb ik de lijsten verzonden. Wil je de lijst ook hebben, mail mij even. Ik zal het je toezenden.

Direct daarna kwam het volgende nieuws. Vanaf nu tot oktober komt er elke maand een Best of-stempelset. Deze maand is het Best of Flowers voor € 17,95 (art. 133342). De speciale stempelsets zijn tot 31 maart 2014 te koop.

De bloem rechtsonder is te combineren met de 3.2 cm scallop pons (blz. 34 zomercat.)
 
Ik heb de stempelset, de brayer (blz. 179) en witte embossingpoeder (blz. 159) gepakt, daarna aan de slag gegaan.
 

 
En nog een foto van dichtbij.

 
Tot de volgende keer.

 
Linda de Bruin
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten