maandag 20 mei 2013

Een kaartje voor papa

Vandaag twee kaartjes voor mannen. Eentje is er alvast voor vaderdag. Aangezien mijn vader echt noooooooit op mijn blog komt of zelfs van Facebook heeft gehoord, kan ik het alvast laten zien.




 
 
En ik had nog papier over voor een tweede kaartje.
 




De inspiratie komt van het CAS on Sunday-blog. De challenge is een kaartje maken in pasteltinten.
In een video heb ik uitgelegd hoe ik de achtergrond heb gemaakt met de write markers in de kleuren Old olive, Pacific point en Tempting turquoise.



Toen het papier droog was, heb ik er overheen gestempeld met Basic grey. Natuurlijk niet direct, dat zou een te harde kleur geven. De stempel heb ik eerst afgestempeld op kladpapier en daarna pas op het bewerkte Whisper White cardstock, zodat ik in de zachte tinten zou blijven. De klokstempel en de achtergrond zijn gestempeld met de set Clockworks (blz. 105) en de tekst "best dad ever" komt uit de set Best Dad Ever (blz. 27). Beiden perfect voor mannenkaarten.

Tot de volgende keer, Linda de Bruin

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes en je techniekje is ook heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both cards are lovely! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je kaarten! Heel zacht van kleur en toch stoer! Knap hoor!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij CAS on Sunday!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen