maandag 13 mei 2013

Een CAS-kaartje voor moederdag

Voor Moederdag heeft mijn moeder een waardebon gekregen om met mijn zussen en mij een kookworkshop te gaan volgen. Dit heb ik natuurlijk wel even mooi aangekleed. Dat is toch veel leuker geven.



De tekst van de waardebon heb ik op Whisper White cardstock geprint (een half A4-tje) en als basis voor de kaart gebruikt.



Op de basiskaart heb ik een stuk Whisper White geëmbost met de Chevron folder (blz.189)en de Big Shot en dit stuk gemat met het rode designpapier uit de lijn Summer Smooches (blz. 165).
Met de Curly label-pons (blz. 182) een stukje voor de vlinder uitgeponst. De achtergrond van de vlinder is gestempeld met Island Indigo inkt en een stempel uit de zomercatalogus, Oh Hello (blz.4). Een stukje Baker's twine Island Indigo (blz. 172) en een strikje van lint in dezelfde kleur maakt het kaartje compleet.

Tot de volgende keer.

Linda de Bruin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten