zondag 21 april 2013

Een gezellige bijeenkomst van de Stampin'Up! demonstratrices

Gisteren was een bijeenkomst van Stampin'Up demonstratrices in Almere. Wat gezellig om iedereen weer te zien.
Een swap (ruilen) van zelfgemaakte kaartjes en projectjes is een vast onderdeel van zo'n dag. Mijn swap is een doosje van de Petite Pocket stans. Vorige week dus 26 van deze doosjes gemaakt.
In een van de vorige blogberichten heb ik het envelopje laten zien, maar met behulp van de Stampin Scored scoring tool maak je er in een wip een doosje van.

 
 
De band van Whisper White om het doosje heb ik met de rolstempel Daydream bestempeld met Melon Mambo. Voor een lekker 's zomerse kleur.

 
 
Wanneer je de band er vanaf schuift komt daar ineens een kleine chocoladereep te voorschijn; verrassing!
 
Met onze groep aan het einde van de dag ook op de foto gegaan (v.l.n.r. Anca, Janneke, Carmen, ik, Michelle, Mieke en Lida).


 

Mocht je het ook leuk vinden om demonstratrice te worden, dan kun je contact met mij opnemen voor meer informatie stampin.lindadebruin@gmail.com. Je kunt normaal een starterspakket met voor €175,= eigen spullen uitzoeken en maar € 129,= betalen! En nu tot eind mei kun je daarbij nog eens voor € 35,= spullen bestellen.

Even snel rekenen......in totaal dus voor € 81,= extra gratis artikelen!



Daarnaast ook de korting bij aankoop van producten, kadootjes van Stampin'Up!, etc.

Linda de Bruin

1 opmerking:

  1. Prachtig doosje Linda! Wat zijn de spullen van SU toch gaaf he?!!
    Fijne avond, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen