woensdag 13 maart 2013

Van een eierdoosje en heel veel roze...

Dit is een kadootje voor een zwangerschapsverlof (ze verwacht een meisje ;-) ) . Het kadootje heeft een wauw-factor, maar is eenvoudig om te maken. Emma heeft ook geholpen bij het maken van de gerolde roosjes.


En van bovenaf.


En het is een kadootje, dus er zit ook wat in....


In mijn nieuwsbrief, die aan het einde van deze week wordt verzonden, staat een werkbeschrijving.

Wil je de nieuwsbrief ontvangen? Mail mij dan.

Gebruikte producten van Stampin'Up!
- Cardstock: Very Vanilla, Pretty in pink, Crumb cake en Pink pirouette
- Inkt: Pretty in pink en Crumb cake
- Stempels: Daydream (stampin around) en That's the Ticket
- Natural cotton ribbon
- Stampin Trimmer
- Pons: 1 inch circle pons, ticket duo builder
- Die / stans: little leaves sizzlits

Groetjes, Linda de Bruin

2 opmerkingen:

  1. aangezien ik net tante Til ben...wordt ik hier heel blij van...onwijs mooi en leuk gemaakt Linda !!

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk Linda....en ik hou wel van een kloddertje rose ;)

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen